بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کرمانشاه آماده می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: با همکاری دانشگاه رازی بسته‌های پیشران سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح استان کرمانشاه آماده ارائه به سرمایه‌گذاران می‌شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۵ شهریورماه در جلسه بررسی ۳ طرح پیشران در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری اظهار کرد: در سطح استان ۳۰ طرح برای ارائه به سرمایه‌گذار در اختیار دانشگاه رازی قرار گرفته است که ۱۱ مورد آن در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: دانشگاه با امکان سنجی این طرح‌ها بسته سرمایه‌گذاری پیشنهادی خود را به صورت جامع ارائه می‌دهد تا با تایید نهایی برای اخذ استعلام‌های لازم ارسال شود.

او گفت: این بسته‌ها پس از تکمیل و با اخذ مجوزهای چندگانه از دستگاه‌های مرتبط به شکل صدور مجوزهای بی‌نام و آماده به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

فرمانی تصریح کرد: این بسته‌ها با جزئیات و مکان دقیق پروژه معرفی می‌شود.

او گفت: تهیه این بسته‌ها و در نهایت صدور مجوزهای بی‌نام یک اتفاق بسیار بزرگ در تسریع در روند سرمایه‌گذاری در استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از مشکلات همیشگی سرمایه‌گذاری در استان فرایند طولانی مدت اخذ استعلام‌های لازم است که گاها پس از دوندگی‌های مکرر منجر به نتیجه نمی‌شد که با این فرآیند بسته با رفع همه مشکلات آماده ارائه به سرمایه‌گذاران می‌شود.

در این جلسه ۳ پروژه مجتمع گردشگری _ تفریحی سد شهدا سنقر، مجتمع گردشگری _ تفریحی بیستون و کریدور گردشگری بیستون _ تاق‌بستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403060600292
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha